Välkommen!

Välkommen!

fredag 21 maj 2010

What to do...

Min äldsta är som en tonåring.. I humöret å sättet...INTE ÄN VA!!! Jag ber till de högre att hon INTE blir som jag va när jag va i tonåren..Kan bli helt galen på henne..

Ca 20 dagar kvar:) JIPPI!!! Som vi har längtat..

FUNDERINGAR...

Ibland börjar jag oxå fundera på saker.. Blir lite osäker på vissa saker.. Osäker på mig själv...

Det blir jobbigt när det blir så...jag börjar tvivla på mig själv.. Vad jag kan och inte kan.. Hur jag är och inte är..Saker som kan bli bättre saker som kan förändras..

Allt har med mig själv att göra.. men jag vet att vi alla har sånna dagar.. igår va en sån dag på kvällen.. Jonas fick stå där gapandes medans jag prata, prata å prata.. Jag har tur som har honom.. Visst han kan ju inte lyssna varje gång jag är nere.. Men han är snäll å gör det.. Ger mig en puss och håller om mig å tröstar mig som han gör. Det räcker för mig.. Speciellt när det gäller min kropp.. När man får barn så förändras hela ens kropp.. Vissa kan tycka det är bra andra tycker det är hemskt.. jag tycker lite mitt emellan.. Alla har vi något som vi inte är nöjda med som vi skulle vilja göra något åt..

Jag ska vara ärlig.. Jag har en sak.. En sak som följt med mig sedan jag fick Gabbi..Och som grämer mig ganska mycket ibland.. Många tårar har det varit men inte alla dagar.. Men det finns där.. Jag vet att man ska vara nöjd med sig själv.. men ibland finns det faktiskt dagar som man bara vill gömma sig under täcket och inte krypa fram på flera dagar.. igår kväll va en sådan kväll..

Mina bröst.... Jag vet.. man ska vara nöjd.. jag är inte en sån som bryr mig så mkt och går efter vad media och vad modet säger.. Eller botox,silikon ja allt sånt skit... MEN... Skulle jag få pengarna i handen, göra dom lika som dom va innan barnen så.. Ge mig! Skulle inte tveka en sekund att fylla dom.. kanske blir dubbla budskap nu.. Men jag skulle ALDRIG göra det för någon annan.. Bara för mig själv...Jag skulle kunna göra vad som helst för att få tillbaka "mina" bröst. Det är väl nackdelen som följer med när man väljer att skaffa familj.Kvinnans kropp förändras radikalt.:)

Men nog om det..

Det har varit en underbar dag idag.. Började dagen med ett möte kl 09. Gick kanon bra. Väldigt givande möte. Många tips och idéer om hur jag ska gå tillväga med saker å ting..

Hämtade Gabbi från skolan,hon fick med sig en klass kompis. Gjort lunch till dom.. Nu leker dom för fullt. My busar med sitt. Så kul å kolla när hon utforskar det hon hittar.

Nu ska jag marinera köttet sen njuta av värmen på baksidan:)

Oj, nu blev det mycket personligt men men.. Det hör till min blogg..Även solen har fläckar;)Jag är ju inte glad jämt.. jag har humöroch andra känslor oxå..:)

PUSS PUSS

1 kommentar:

  1. ojj orkar man ens 30 minuter?ahhahaa
    berätta.. klämmer man på låren.. menar du?
    undra om d hjälper.
    vad e celluliter egentligen. e det fett, eller ... vatten som samlats skumt?

    http://psychedelique.blogg.se

    SvaraRadera