Välkommen!

Välkommen!

tisdag 18 maj 2010

Over and out..

Nu är jag helt slut:) men på ett skönt sätt.. Har haft ett tufft spinning pass.. Helt underbart. Älskar att svettas:) Man rensar huden från slagg:)

Jag har rört mig ganska mycket idag.. tog en PW i morse oxå.

Det blir en Pw varje dag nu..Har ändrat kosten lite.. lite små fix;) Dricker ett glas magnesiumbrus dagen före jag ska göra en löprunda.

Vad är då magnesium bra för...
Benstommen, behövs för kalksättningen och proteinsyntesen, muskel- samt nervfunktionaliteten, cellernas funktion, leverns funktion, immunförsvaret, hormonsystemet och matsmältningen. Behövs för omsättningen av kalcium, produktionen av ett flertal enzymer och proteinsyntesen.Är en antioxidant.

Brist på magnesium..Symtom kan vara:
Huvudvärk (migrän), muskelsvaghet, kramper, hämmad tillväxt, nervproblem, huvudverk, beteendestörningar, störningar i hjärtfunktionen, trötthet, irritation, dålig aptit och för högt blodtryck. Övervikt genom störd insulinkänslighet.
Då vet ni.. Jag ville prova å jag mår mycket bättre, men även musklerna har blivit starkare speciellt runt bäckenet..
En mix av varg och svartpanter;) Varg i sinnet å utseende som en panter:)
Här på bilden ovan blir jag godkänd och pussad av Alfahannen(varg) på kolmården.Detta va i vintras.. VILKEN UPPLEVELSE!!! Kärlek!!!!.. En dröm sedan barnsben som blir sann tack vare Jonas. Fick detta i Julklapp av honom.


Men för övrigt är jag som ett rovdjur efter sitt byte:)

Nä nu ska jag lägga mig å kolla lite film..


PUSS PUSS å Gonatt alla underbara människor där ute..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar