Välkommen!

Välkommen!

onsdag 19 maj 2010

Today..

It is..
Fotbollsträning för Gabbi ikväll..

Möte på fredag kl 09.00 Möte på Tisdag 10.00. Kan bli ett till möte vi får se;) Ska ringa ett till samtal:)
Ja veeet, tänk på kosten.. Men den låg faktiskt i boxen å skrek när jag gick förbiiii...:) Tänkte någon måste ju få tyst på fanstyget så jag tänkte.. jag äter upp den jäkeln så blir det lugn å ro;)
Vilken dålig bortförklaring va:)
Underbart väder vi har här i sthlm.. Kanon varmt.. Sommar värme.. Å snart åker vi:)
Jag bara längtar!!!!! tre veckor kvar:)
PUSS PUSS så ses vi senare

2 kommentarer:

  1. Helt klart värt glassen ;-)
    Kram
    Camilla W

    SvaraRadera
  2. hahaha, fan va rolig du är. det var bra att du dämpade den jäkeln ;) själv ska jag käka en glarre efter maten. mmm så gott!!! Längtar också till spanien som bara den!! ni får tipsa oss sen om lite schyssta restauranger och sånt :D puss!

    SvaraRadera