Välkommen!

Välkommen!

torsdag 27 maj 2010

Dålig uppdatering..

Ja vet.. Jag måste berätta att jag har lite fullt upp just nu.. My håller på att skolas in på dagis.. Imorgon är det första gången vi lämnar henne själv.. Jag är spänd av förväntan på om det kommer gå bra.. Men hon är så duktig å social våran lilla tjej.

Gabbi har skola som vanligt imorgon.. Hon ska följa med att hämta My när hon slutar.. Tror det kommer bli jätte bra..

Idag har det inte hänt så mycket.

Imorgon blir det en sväng till stan. Har ett viktigt möte kl 13. passa på att ta en fika med min goa vän.. Får se hur det blir. Men jag tar nog bilen in iallafall.

Söndag är det morsdag.. Då ska jag, mina svägerskor, svärmor och rsten av mammorna i släkten stråla samman hos Jonas mormor Una och ta en drink eller två.. kan möjligen bli lite bubbel:) Sedan vidare på fin restaurang och mysa med fin middag:) UNDERBART!

Ringa några samtal, boka möten, ja lite allt möjligt blir det imorgon.
Nu ska jag fixa fram lite kläder, pussa på min sambo sedan gå å lägga mig.. Behöver min skönhetssömn;)
Bilder kommer inom kort..

PUSS PUSS nu alla mina underbara besökare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar