Välkommen!

Välkommen!

onsdag 12 maj 2010

Gokväll mina alla..

underbara..

Hoppas ni haft en underbar dag idag.. Det har jag haft..
Har gjort lite allt möjligt idag. Har fixat på baksidan, slipat ett bord, vart med Gabbi på fotbollsträningen.

Haft en full dag med intressanta händelser.

Just nu sitter jag å bloggar till musik från Jonas gitarr. Tror det är en ny låt på g:) Riktigt bra är den;) Så jag sitter å diggar lite lätt med huvudet å tittar upp på honom ibland...Så fin så:)Å så duktig:)


Nä nu ska jag ta och hoppa in i duschen sen mysa lite.. för jag känner mig lite fryssen:)

Ha nu en underbar fortsatt kväll alla fina..

PUSS PUSS

4 kommentarer:

  1. Hur gjorde du för att beställa det där hjärtat? *ler*

    SvaraRadera
  2. ja vi funderar på att komma ut på lördag :) skulle vara mysigt! har ni planer för helgen? Natti natti <3

    SvaraRadera
  3. Vilken fin bild på dig!

    SvaraRadera
  4. Tack anonym...Sånt värmer alltid:)Puss puss

    SvaraRadera