Välkommen!

Välkommen!

fredag 14 maj 2010

Gomorron..

Nyvaken och på skumt humör.. Hmmm.. Kan vara för att jag inte sovit så bra som jag önskade..Men men.. En dusch och sedan fixa till sig lite så är man som ny sen...

Idag blir det fest. Två av Jonas släktingar fyller år och vi ska fira dom idag.. En fest som håller på från kl 15-21. Det är ett tag:) Men kul blir det tror jag.. Får jag träffa resten av familjen igen.. .Underbart..

Ska bli trevligt på söndag oxå:) Då blir det en fika med min gamla kollega Daniel. Det va nog ett år sedan jag träffade honom sist om inte mer ändå.. För länge sen. Blir nog många diskutioner om nya jobb,det som varit och det som ska hänt:) Intressant å kul...

Nu ska jag fixa lite frukost till mig å tjejerna:)Och fixa tvätten..

Lägger in lite bilder från festen senare..

Ses senare..

PUSS PUSS alla underbara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar