Välkommen!

Välkommen!

tisdag 18 maj 2010

Älskar du...

Picknick som jag.. Vill ta en löprunda när du ändå är pågång. Vi startar ju mjukt så det är ingen fara. 5km. Bellmanstafetten... den 26 eller 28 augusti. Den 4 augusti ska jag anmäla ett lag på 5 st.

Vill du vara med och ha en relativt mysig dag med gott att äta och lite rörelse och en del i ett team på fem. Så hör gärna av dig. Det kommer bli jätte mysigt.. Jag lovar. Eller jag tror och hoppas det iallfall. Knyta nya kontakter eller bara umgås. Ta med en vän kanske. Det kostar 177 kr per person å då ingår startavgiften till stafetten.Stor picknickkorg som vi delar på. Och förhoppningsvis bra väder;)

Skriv en kommentar om du är intresserad eller vill veta mer. Kommentaren publiceras inte!
Vem som helst får följa med..En av dom som kanske ska med är min vän Daniel. Får se om han kan.

Ha en bra dag nu..

PUSS PUSS

2 kommentarer:

  1. jag KANSKE kan följa med :) gillar inte å planera såååå långt i förväg, man vet ju som aldrig vad som händer men det skulle va kul! kanske ska börja träna då.... ;) men maila mej på fejjan :)

    SvaraRadera
  2. ja, det skulle va så kul om du kunde:) puss puss

    SvaraRadera