Välkommen!

Välkommen!

måndag 10 maj 2010

Gomorron världen...






Lämnat Gabbi på skolan, ätit frukost, busat med My och pussat hejdå på Jonas. Och nu är snickarn Anders här och ska fixa klart köket.. Ska bli så skönt.. Jag ska ta in listerna från förrådet å märka upp vart dom ska sitta sen ska jag ta fram stora slagborrmaskinen och göra lite hål:)
För nu ska det bli klart här hemma.. Jag har haft en liten oroskänsla i magen en tid nu.. Ni vet den där känslan man har när man känner att någonting är galet. Inte en kul känsla.. Nästan lite ångest framkallande. Jag tackar de högre att jag aldrig varit en människa som haft ångest mer än 4-5 gånger i livet. hade det aldrig som barn och inte som vuxen. Vet några som har det väldigt ofta. Jag hade det när jag skulle föda mina två tjejer.. Och någon annan gång.

Men nu är det orosmomentet löst.. Blev det imorse:) SKÖNT!
Har tagit en PW idag med vagnen. Kanske inte det smartaste när man är förkyld men det va skönt att röra på sig iallafall.

Nu ska jag strax hämta Gabbi på skolan.Sen fixa kanalerna här hemma:)

Funderar seriöst på att spika upp panelen på våran mellanvägg oxå på baksidan. Innan altanen byggs och innan huset målas..Så det är klart så det är fritt fram å köra på bara:)

Nä nu ska jag ta en promis å hämta Gabbi..

Sköt om er så länge å ha en underbar dag!

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar