Välkommen!

Välkommen!

torsdag 13 maj 2010

Cup!

Fotbollscup från 07.30 till nu 14.00:) Underbart! Kan vara så att jag är lite hes:)hehe.. Fan va jag saknar tränar tiden:) Jag har ju varit innebandytränare åt ett gäng tjejer som ni kanske visste:)

Gabbi hade fyra matcher idag.. Så kul.. Kommer lite bilder här nedan..underbar dag med:korv/hamburgargrillning, dricka, godis,glass.(inget godis/glass/läsk mellan matcherna) för tjejerna. det va väldigt viktigt idag! Typisk fotbollsmorsa;)Tror jag att jag är.Peppar å berömmer hela tiden på sidan av plan.Väldigt engagerad. hehe

Där har ni.. lite allt möjligt..

Sen va ja hem en sväng mellan matcherna för att försöka leta på Jonas skor i förrådet för jag trodde jag visste vart dom låg å hittade istället mina älsklingar som jag inte kunnat haft på länge. Köpte dom förra året, men ni som har barn vet att fötterna blir fyllda med vätska så japp. Det va bara att lägga dom i en låda så länge.. NU kan jag ha mina nya skor!:) Underbart!
Nu ska jag fixa lite mat här hemma och njuta av att sitta stilla å tyst..ler.. Ha en underbar dag nu alla..

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar