Välkommen!

Välkommen!

tisdag 18 maj 2010

Spinning....

Here i come!!!

Jag ska försöka pressa mig själv idag.. tänja mina gränser å se vart det tar mig:) Som alltid.. men idag ska jag verkligen kolla vart jag står i spinningen å hur mkt jag pallar.. senaste gångerna har jag haft gråten i halsen vet inte varför... Men jag har bitit ihop.. Antagligen är det något som ska ut.. Kommer tårarna idag så gör dom det..ler.. Har ni någon gång träna så hårt att ni börjat gråta.. jag gjorde det förr när jag va yngre.. Men pressar sig själv till det yttersta å lite till.. Sen när man inte tror man klarar mer så kommer det nya krafter.. Lite som att föda barn:) hahaha.. Fast smärtan finns inte där..ler..


Nä, nu ska jag sätta på mig träningskläder å göra mig klar..
Jonas är snart hemma:)

PUSS PUSS så ses vi sen ..

2 kommentarer:

  1. Önskar dig lycka till och när du vill ge upp tänk gärna på mig som vill men inte kan sporta (hoppas om senast några månader) och som alla frågar "är du gravid"? Kom igen!
    *ler*
    I vilket fal är du duktig som tränar :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket.. hehe..Alla kan sporta på sitt sätt.. kan man inte kroppsligt kan man träna hjärnan.. Det är ju väldigt nyttigt..Räcker med att läsa en bok eller bara lära sig använda sin fantasi..:) Jag har ett jätte bra knep hur man får igång sin fantasi på sommaren.. Man ska lägga sig en solig dag med sånna där stora sommar moln som ser ut som bomull.Man ska försöka ge molnen liv. Se olika skepnader/figurer,som djur,gubbar, blommor,påhittade djur..det är rätt kul.. Om inte annat så tycker barnen det är kul att mamma kan vara med å leta gubbar och konstiga djur i molnen. Ja brukar faktiskt rita dom på ett papper.. kan bli väldigt roligt faktiskt:)

    SvaraRadera