Välkommen!

Välkommen!

onsdag 5 maj 2010

Dålig..

Uppdatering här...:(

Jag vet men ibland finns ett liv utanför bloggen...

Mötena igår gick jätte bra.. Det på hemmaplan kanske höll på i ca 2 timmar:) Jag va väldigt glad att jag kunde hjälpa till. Sen det andra som va inne i stan höll på i ca 20 min. Det gick bra där oxå. Kändes helt ok. Vi får se hur det blir..

Jag va förbi mitt gamla jobb med nycklar och telefonen. Kom på nu att jag glömt skorna där..Måste åka förbi där å hämta dom senare någon dag..

Hjälpte Jonas bror med gitarren oxå för att inte glömma:) Åkte lite fel när jag skulle droppa den men tillslut hamnade jag rätt,med lite hjälp;)

Hade spinning igår..Jäklar va jag tog i:) Underbart..

Idag blir det en pw med my sen hämta Gabbi, fotbollsträning ikväll.. Livet är underbart!
3 dagar kvar;)Sen blir det jäklar annamma:)

Nu ska jag softa lite sen ut å gå i det fina vädret:)

Jag älskar dig Jonas! Av hela mitt hjärta. Som vi behöver vatten, som örnen behöver vinden.Du är bäst!

Puss puss på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar