Välkommen!

Välkommen!

söndag 16 maj 2010

Sunday..With Danne..

Idag har jag varit inne i stan nästan hela dagen..



Underbart väder....

Träffade min goa gamla kollega/vän Daniel vid hötorget.

Vi gick å åt lite japansk lunch. Sen tog vi en ganska lång men skön promenad i solen genom gamla stan. Gick lite kringelkrok gator där.. Jätte fint.. Älskar verkligen gamla stan. Synd att jag inte hade kameran eller MIN mobil med mig.


Vi gick tillbaka mot stan å gick till Gallerian. D köpte en varsin yoghurt glass...JISSES! va gott det va:)Fettfri va den oxå;) Gick å satte oss i kungsträdgården i solen. Riktigt trevligt...

Sen va det hemgång...Tack vännen för en väldigt trevlig dag..

Älsklingen va go å hämtade mig i Å-centrum. Jag måste ha världens bästa kille ja. Nu ska jag mysa med familjen lite....

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar