Välkommen!

Välkommen!

tisdag 18 maj 2010

In my life..

finns det gott om solsken även när solen gömmer sig bakom molnen..:)

Har väldigt mycket att se fram emot den här sommaren:)

Nerja i 2v, Nytt jobb, 2 studenter(mina systerbarn),ensam trip med Jonas(hemlig destination).
Ja, lite av varje. Två eller tre lopp som jag ska göra...

Vaknade i morse av att Jonas står å knackar lite försiktigt på väckarklockan:) Det är strömavbrott.. Som tur är så har vi varmt vatten i en termos till Mys välling. Brukar preppa en kanna så vi har på natten om hon skulle vakna och va hungrig.

Efter att jag lämnat Gabbi på skolan ställde jag bilen hemma igen,tog My i vagnen å gick en PW. Det är så otroligt skönt att göra det innan man ätit å så.. Man känner sig liksom som en ny människa..

Saknar min lillebror och mina systrar. Vet inte riktigt vad det är. Började tänka på dom när jag va ute å gick. Träffar dom inte så ofta som jag skulle vilja.. Inte heller mina vänner från Gävle. Vilket är väldigt synd. Men jag vet att dom finns där...Lika som jag alltid kommer finnas för dom.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen, äta lite frukost och sen mysa med my i solen på baksidan:)

Ha en underbar dag nu alla underbara besökare så ses vi ikväll.. Troligen efter spinningpasset.

PUSS PUSS MUAH!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar