Välkommen!

Välkommen!

torsdag 20 maj 2010

Hektiskt..

Idag, med två barn har jag handlat, tankat bilen, diskat, lagat mat;) sånt som hör till när man är förälder:)

Idag ska jag på Gabbis vernissage oxå. Ska bli trevligt..Den börjar kl 17 så jag måste fixa lite saker före..:)
Faaaaaaaaan, va jag har ont i tån... My springer in med sin gåvagn, till köket jag ska vända mig om å gå till köksbordet..Jag snubblar på vagnen, slår tån hårt å räddar mig själv från att slå ihjäl mig själv. VET NI HUR ONT DET GÖR ATT SLÅ TÅN!!!! OOOONT!!! Skulle inte förvåna mig om jag bröt den igen.. Ni vet ringtån..vet inte hur man säger.. Så många gånger som jag slår i den..
Vi har ju indian namn här hemma:) Jag:snubblandefoten.. Jonas: Rinnande snusen..Gabbi: flygande kråkan(nyttnamn)... My: Knarrande dörren:) Vi e ju lite krazy här hemma så att säga.. ses senare ikväll mina underbara läsare:)
Puss Puss

2 kommentarer:

  1. nä stackare. du och dina tår och ditt tungbitande ;) ont asså! nu får du förklara flygande kråkan...? haha

    SvaraRadera
  2. hahaha.. snabbt går det med flygande kråkan..Väldigt äckligt men det är som barn gör:) Kråkan flyger från näsan till munnen..Vill ha större bo;) hahahaha..

    SvaraRadera