Välkommen!

Välkommen!

tisdag 11 maj 2010

Men underbara...






härliga dag...

Endast ett enda litet moln som liknade en liten piraya;)

Har tagit en PW i solen med My i vagnen. Helt underbart. Har även hunnit fixa lite i trädgården.. Vilket väder!
Ska strax hämta Gabbi på skolan.. Får se vad det blir kanske fixar en liten picknick:)
Fick en väldigt trevlig överaskning idag framfört av Jonas pappa. Det handlar om Jonas underbara farmor Majken:) Hon påminner om en kunglighet. Nu minns jag inte vad hon heter.
Jo drottning Elisabet:) va det:)
Underbar..
Ha en underbar dag nu alla...
PUSS PUSS



5 kommentarer:

  1. Härligt! Och sambon kom hem och sa att tydligen kommer värmen ... den står väl runt hörnet ett par dar ... *ler* och det blir 20 grader ... Jag tror fortfarande på en kanon sommar!
    :)

    SvaraRadera
  2. eem.. ahah ja kan ej skriva till henne. om ja kunde skulle ja ha gjort det så klart!
    hon har blockat mig .ja kan ej kommentera, det kommer aldrig fram!

    http://psychedelique.blogg.se

    SvaraRadera
  3. ok,då förstår jag:) men varför skriver du som anonym här? Det är ju bara skriva din bloggadress ju..
    Tigris: Det tror jag att det blir oxå,en kanon sommar:) Man kan ju hoppas iallafall:) puss å kram på er båda:)

    SvaraRadera
  4. aww söt:)allt bra me dig idag?
    hur gammal e du förresten?

    http://psychedelique.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Med mig är det bara bra tackar som frågar:) Jag är 33:) och i mitt esse:) Och jag äääälskar när solen skiner:) puss puss på dig gumman å ha en underbar dag

    SvaraRadera