Välkommen!

Välkommen!

fredag 7 maj 2010

Go morron alla underbara...

En ny dag..Nya tag...

Måste göra ett litet inlägg idag som kanske inte är så trevligt men ja ni märker..

Det är så att det finns en person här i stockholm som verkligen njuter av att vara en idiot.. Den personen skriver aldrig sitt namn men jag ser när den personen går in här.. Hur länge den besöker, vilka som lämnar kommentarer. Och ser även vart ifrån dom skickas..

Jag tror denna person mår sååå dåligt så hon/han njuter av andras nederlag. Jag skriver inte om det är en hon eller han.. Jag vet och den vet det räcker.. Jag vet oxå varför denna inte lämnar sitt namn för då skulle alla veta hur sjuk den här människan verkligen är..

Jag ska göra en jämförelse..Ni vet vem Tyskan Schürrer är va.. mmmmm.. säger allt.. Jag har tröttnat.. Nu räcker det!!!!!! Skit i vad som händer i mitt och Jonas liv. Varför besöker du sidan om du inte har nå snällt att säga?

Nu till lite trevligare ämne..
Jag har ett möte kl 0900 idag.. TREVLIGT!! Får se vad dom har att säga...Sen kollar jag runt lite på lite viktiga utbildningar som har med min karriär att göra:) Det blir så bra tror jag.. Sen ska jag in till stan och hämta nummerlappen.. Imorgon smäller det;) Mohahaha!

Fan jag känner mig lite jävlar annamma idag:) Peppad som bara den:)

PUSS PUSS så ses vi sen igen

3 kommentarer:

  1. Hej..

    Jag är inte inne och läser din blogg så ofta längre..tittar in och kollar läget för att kolla hur lilltjejen växer.. Trist att se att du ha fått stollar efter dig...men så är det att blogga.. Om du visste hur många dårar som skrivit hos mig sen jag började. För att undvika en situation som förra gången så har jag inga problem att visa att vem jag är..
    =)
    Ta inte åt dig av dumma kommentarer utan kör ditt race! Än är inte den siste idioten född och även en idiot har en dator nu för tiden.

    Jag ville bara säga det efter att ha läst ditt senaste inlägg...
    Lycka till i morgon!!

    SvaraRadera
  2. Tack. Jag kör mitt race..Som jag brukar:)Fast imorgon vet jag inte om jag tagit mig vatten över huvudet:)Terränglopp..Jisses!:) Ja hon växer så det knakar..Synd att det är som det är och blir som det blir mellan oss. Jag strävar inte efter att vara ovän med dig snarare tvärtom camilla. Men vi låter det vara som det är nu så det inte blir fel igen. Jag har faktiskt slutat att kommenterat på din sida och besöka, för tydligen blir det bara fel när jag gör det. Lycka till med träningen.Du är duktig! Vet att du kämpar lika som mig med vikten. Kram!

    SvaraRadera
  3. OMG! Is she for real?!Feel sorry for her,realy i do!NOT!Nu får hon väl ge sig.Hon måste ha dubbla personligheter. En där hon försöker framstå som en snäll,ödmjuk,förstående och positiv människa men så är hon i självaverket så patetisk,falsk och en backstabbing BH!Katja,Love you my girlfriend! Puss Bea

    SvaraRadera