Välkommen!

Välkommen!

måndag 10 maj 2010

Kan bara säga...



så här...

Jag ÄLSKAR när det regnar.. alltså öser ner:) Tycker det är sååå mysigt.. Fast inte en hel sommar utan någon dag sådär när det har varit tokvarmt i flera veckor..ler.. Är det inte underbart:)
Kanske inte så här mycket dårå;)

Jag älskar även hängmattor..helt sjuuukt mysigt .. man tar några kuddar en bok nå gott att dricka, mysig sällskap men går helt ok när man ligger själv oxå:) Fåglarna kvittrar, sommardoft,blommor,lite svag varm vind.. va.. Låter det inte helt underbart,sol..Bara ligga och njuta:)av att finnas till och att njuta av livet här å nu.
Nu har ju inte vi några träd på våran baksida eller strand som denna bild men en sån här ska vi nog skaffa oss tror jag allt:)
Sen ÄLSKAR jag solen och värmen. Tropiska blommor! Jisses skull göra vad som helst för att få ha en egen trädgård i mitten av vårat hus.. Jag har en ritning på ett hus som jag skulle vilja bygga. Man bygger huset runt trädgården istället för trädgården runt huset. Men jag vill ju ha både och:) Men den i huset ska vara så exotisk och med fjärilar ja.. har ni varit till fjärilshuset här i stockholm.. Där har ni min trädgård..Inte sååå varmt men med blommor,vatten,fjärilar.. åh..va jag drömmer mig bort nu:) Sitt egna lilla paradis:)
Jag låter er se vad jag har tänkt mig för trädgård i mitt drömhus:) Livets träd i mitten, gångar,lite vatten, växter, fjärilar vackra blommor. ja med ett tak som man kan öppna upp å släppa in vinden och värmen. Så nu vet ni... Lite av varje från varje bild.. Bilda er eran egna fantasi trädgård:)
Nä, nu ska jag fortsätta fixa..


PUSS PUSS

2 kommentarer:

  1. hej.. hur menar du?
    jag har ej opererat mig..
    vad menade du med det du skrev?


    http://psychedelique.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Gumman! jag menar du e så vacker så förstör dig inte med en massa operationer. Du är vacker precis som du är..Alla som bloggar verkar få för sig att dom ska göra om nå med sig själva:) Tänkte så du inte får för dig nå annat..Låt ingen trycka ner dig på din blogg det va så jag menade.. Puss på dig vackra du

    SvaraRadera