Välkommen!

Välkommen!

torsdag 27 maj 2010

Torsdag morgon..

Ser ut som alla andra dagar förutom att vi har inskolning för My. Underbart att se hennes framsteg där. Vad hon klarar och inte klarar. Att hon börjar bli en stor tjej. Imorgon är det stora dagen. Då vi lämnar henne där och sedan går till jobbet:)

Det blir nog bra oavsätt hur vi gör:)
Men det kommer nog bli jobbigt om hon blir ledsen:(

Jag har tagit massor med bilder. Men eftersom jag har en ny telefon men ingen kabel så får dom vänta. Jag lägger in en bildserie sedan.. Det är anledningen till att jag inte lagt in några personliga bilder.

Vi har alla precis ätit frukost.Gabbi är i skolan. My är strax redo för sin dag.. Solen tittar fram mellan molnen och Jonas finns även här vid min sida..

Va jag älskar livet och vad det har att erbjuda. Älskar att känna att jag lever. Snart åker vi. Hela familjen längtar..

har inhandlat lite kläder till hela familjen.. Köpt det som ska tas med på resan.. Underbart!

Som jag sa tidigare. Bilder kommer senare..

Älskar er! Ha en underbar dag.

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar