Välkommen!

Välkommen!

torsdag 6 maj 2010

Sunshine..

today.. Hela jag är som en sol.. känner mig varm inombords och att jag går i solen får mig att le inifrån och ut..

Jag älskar verkligen våren, när man ser att träden föds på nytt.Man hör hur vinden smeker dom sakta och med ödmjukhet låter fåglarna glidflyga mot skyn...Mot den klarblåhimmlen.
HÄRLIGT!!!

Jag sprudlar av liv så som naturen och djuren..Men tror inte att det bara är jag som börjar vakna till liv så som blommorna utan andra människor som man möter ute.. Alla ler, njuter av värmen..Älskar att leva...

Det är som poesi för själen!

Jag ska snart hämta Gabbi från skolan, sen ska vi in till centrum för jag ska anmäla mig hos amf, it's a must do...:)
Inte mig emot att sen ta å sätta sig i solen å njuta lite.. Låta tjejerna leka av sig..
Sen är det spinning ikväll..

Har hunnit tagit en pw idag men inte så långt som jag brukar med tanke på att jag ska spinna ikväll.

Bara två dagar kvar:) Sen börjas det;) För er som följt min blogg ett tag vet vad jag ska göra i helgen:) Ni andra får vänta å se:) En sotor grej för mig,för det är första gången i vuxen ålder som jag gör detta:) Det har tidigare inte varit min grej.. Men alla kan ändra sig å byta bana..

Nu ska jag pussa lite på My som somnar på mage i soffan och sen hämta gabbi..

PUSS PUSS på er och ha nu en trevlig och underbar dag i solen så som vi ska ha!!

2 kommentarer:

  1. Fått sparken eller? =)

    SvaraRadera
  2. Om jag fått sparken eller sagt upp mig är min ensak..speciellt om man är anonym och njuter av andras nederlag.För jag ser vem du är..Men oavsätt anledningen så va det läge att byta just nu..Sen om jag ska utbilda mig eller jobba det kommer ni att märka här senare:) Man ska se möjligheterna inte problemen..

    SvaraRadera