Välkommen!

Välkommen!

onsdag 5 maj 2010

Underbara människa..

Det har varit en strålande dag idag.. Solen har skinit och fåglarna sjungit:)

Jag My och Gabbi tog en promenad i det fina vädret efter att jag hämtat Gabbi från skolan.. Gick till affären å köpte lite mat..Köpte en varsin glass till mig och Gabbi..Gott:)
När vi kom hem så åt vi mat.. Gabbi städade sitt rum och jag plockade lite i köket..

När min underbara Jonas kom hem överaskade han alla sina tjejer:) med lite kärlek i form:)

Gabbi fick en ny cykelhjälm..rosa och vit:) My fick en rosa rutig keps och ett par rosa tunna sommar byxor och till mig hade han köpt en blus och ett par flippflopp i skin.. jätte fina:)
Vilken underbar kille man har.. Älskar honom så mycket..
Gabbi hade träning idag.. va grym hon är alltså.. Super duktig..

Hade lillasyster som suporter å skulle va med å spela hela tiden med nya kepsen..:)

Nu ska vi mysa i sängen med en film så go natt på er å ha en underbar och fortsatt kväll..

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar