Välkommen!

Välkommen!

fredag 7 maj 2010

Vet exakt vad...

jag håller på med just nu..:) Vet hur jag funkar och jag vet vad jag har för åsikter.. Jag står fast vid det jag sagt om hur vissa betér sig och hur vissa funkar.. Har man bränt broarna till mig är det väldigt tufft att bygga upp dom speciellt om man inte har materialet att bygga upp dom med;) Det rätta virket alltså..
Jag är snäll till naturen å det står jag för. Jag bråkar inte i onödan tycker det är onödig och slöseri med tid.. Slösar inte min tid på energitjuvar. Kommer aldrig att göra det. Jag har mina vänner som betyder allt och jag har min familj det räcker för mig. Vet vilka som är ärliga mot mig och vilka som inte är det. Det är väldigt skönt att jag har rent mjöl i påsen.

Men jag vet fortfarande vart mina "fina och snälla" kommentarer kommer ifrån och ser bara hur verkligheten ser ut, ännu bättre nu.

Ärlighet varar längst! Där föds kärleken och tilliten!

Ha en underbar fortsatt kväll nu och sköt om er alla mina!


PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar