Välkommen!

Välkommen!

måndag 3 maj 2010

Händelser..

Som har ägt rum idag..

Tog en liten pause från vardagen och tog mig in till staden..Åkte kommunalt.. Jag e rätt konstig.. men jag älskar verkligen att åka buss och tåg:) Man kan sitta och fundera på livet ja det mesta..ler.. Komma i harmoni med sig själv.. Då gäller det att ingen sätter sig bredvid:)

Kollade runt lite på kläder och skor.. Hittade mitt nästa offer inom skor:)

Just love them..

Finns i mörkbrunt skinn,ljusbrunt skinn och svarta..Ett par som på bilden ska jag införskaffa mig:) mörkbruna:)

Tycker personligen det är lite svårt att gå med skor utan rem bak och höga klackar.. Lätt att vricka fötterna i dom.. men skam den som ger sig.. det är bara öva sig hemma:) hehe

Lunchen bestod idag av.. Mixade frukter, en påse nötter och en Loka.. Inte direkt jätte lunch men det räckte för att jag skulle bli mätt:)

Jag glömde dock kameran.. Skulle gått runt i gamla stan idag.. älskar verkligen den delen.. Underbart vackert och harmoniskt.. Har två viktiga möten imorgon.. ett på hemma plan och ett inne i stan. Det första mötet suger men ja, så kan det gå.. Mötet inne i stan är väldigt intressant:) Ska lämna telefonen och nycklarna till gamla jobbet imorgon efter mötet oxå.

Träning på kvällen vid 18. Schemat fullt:)

Nu ska jag och Jonas mysa i soffan som vi brukar eller kanske en film i sängen..

PUSS PUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar