Välkommen!

Välkommen!

söndag 9 maj 2010

Trötter..å sjuker..

Skulle kunna lägga mig raklång på golvet å bara sova:)
Har varit så trött å seg idag.. Jag är ju sjuk så det är inte så konstigt att jag är det..

Som ni ser e man inte den fräschigaste mamsen:)just nu.. men snart e jag tillbaka igen:)

Men det bjuder jag på..;)

Nu ska jag gå å lägga mig..Helt slut fysiskt och psykiskt just nu..Förhoppningsvis får jag bättre sömn än natten som varit.. pga feber,svettningar,frossa,täpptnäsa,halsont och nack/ryggont.
Har mått lite bättre på dagen,ingen feber/frossa eller nackont,men så fort jag försöker ta ett djupt andetag så börjar jag hosta,värk i ryggen och nästäppa.Så lite bättre är det..Mina barns namn...

Gabrielle Faith och My Hope...Dom har givetvis ett namn till, men dessa är dom viktigaste..
Love- kärleken som dom har runt sig, som dom får av andra och har till sig själva.
Ja nu vet ni det oxå:)
Go natt på er alla underbara människor där ute..
PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar