Välkommen!

Välkommen!

måndag 1 februari 2010

Måndag..

igen.. passar på att blogga lite från jobbet.. På lunchen naturligtvis.. annars e det fullt upp här.. Känner mig så där.. va nog lite för tidigt att gå tillbaka till jobbet efter en sån här helg..



Vi åt ju kinamat igår eller åt.. Ja vi försökte väl..Jag fick i mig en matsked Biff å bambyskott, kycklingen va ingen höjdare.. Sen en halv vårrulle fick jag i mig.. Så ja tog med mig vårullen som blev över till jobbet dagen efter.. Tvinga i mig den..Men blev så slö.. tänkte jag går ner till bageriet å köper en kaloribomb och sockerbomb så kanske jag blir piggare.. Blev en pepsi å en liiiten muffin.. Men icke.. Drack fem klunkar av pepsin å tog ca en femtedel av muffinsen.. Gick inte!...Höll på att kräkas..





Tänkte att jag skulle lägga upp några bilder på bloggen av min kolegor men glömde helt bort det.. så det få bli en annan gång helt enkelt..


Idag va det fullt ös på jobbet.. Många ordrar som skulle fixas.. Som jag å Malin slet.. Vilka brudar.. Vi å grabbarna..ler..Allt gick så där för mig idag.. tror trots allt att jag gick tillbaka liiite för tidigt till jobbet men i slutet av dagen så gick det faktiskt ganska bra med malins hjälp dårå..ler.. utan henne faller nog det mesta på lagret tror jag..hihi..



Men vid två fick jag ett samtal av min underbaring där hemma.. Hörde nästan inte va han sa.. berättade att han hade pratat med vårdguiden igen ang. hans tillstånd.. Å det va inge bättre än igår.. Så det blev att jag fråga min snälla chef om jag fick åka någon timme tidigare.. Å det fick jag.. Frågade naturligtvis oxå Malin så jag inte satte henne i skiten.. Det va trots allt mkt där då.. Men det mesta hade vi fixat..


Åkte hem.. Möttes av tystnaden.. Jonas låg uppe i sängen å tog det allmänt lugnt.. Farmor sanna hade tagit tjejerna med sig till affären så det blev lite lugnt hemma.. Jag pratade med Jonas..kollade så allt va ok.. Och massa saker blev sagt..;) Du vet va jag sa älskling.


Fikade lite med Sanna när dom kom sen åkte Jonas å hon till danderyd igen.. Så nu sitter jag här med tjejerna, orolig som faaaaaan.. Om vad som skall visas.. Ska ringa honom lite senare..



Får se om jag bloggar lite mer sen oxå.. Nu ska jag umgås lite med tjejerna..

Citat: Carpe Diem!



PUSS PUSS



2 kommentarer:

  1. Åh, hörde om Jonas! Hoppas att han blir bättre! Hoppas att ni mår bra alla 4. Inge roligt att vara sjuk.. :( Krama tjejerna och hälsa Jonas! Pussokraaam

    SvaraRadera
  2. mmm. det är lite jobbigt.Men förhoppningsvis kommer han hem snart så jag får pussa på honom.ler. men det gäller att man e rädd om dom som betyder nå å struntar i dom som inte betyder ett skit!Du vet sånna människor som bara ställer till drama å försöker va i centrum på andras bekostnad!Det finns gott om dom.Dom som borde ta å landa!Tack för att ni finns! ses snart..Ska ringa prästen idag ang.stativ å sånt.. puss å kram på er hälsa alla!

    SvaraRadera