Välkommen!

Välkommen!

tisdag 2 februari 2010

Träffade..

älsklingen idag.. Han va lite piggare nu.. men fortfarande samma problem.. Men det va underbart att besöka honom på sjukhuset.. Nu kan jag slappna av lite..Han blir kvar i natt oxå. Fixade ett par kallingar åt honom pga att jag glömde ombytet till honom hemma. Dom va ju små..SEXYYYYY... ler

Har upptäckt en ny loka som jag fastnat för.. Den e sååååå god.. MUMS! Tjejerna sover, så nu sitter jag i Jonas mysisar för han har mina på sjukhuset..ler.. å mina mystofflor har jag på mig.. Ska kolla vad voddler har för filmer.. Ska kolla om det finns någon bra först.. e ju bara skiiiit på tv:n..Förutom SUTUCD.. Men jag ids inte.. Så det blir en film istället.. Go natt på er alla turturduvor å alla andra godingar..

Så ses vi imorgon igen....

Citat:Amantes anentes!

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar