Välkommen!

Välkommen!

måndag 15 februari 2010

måndagen e smått..

förvirrande.. Hela dan har varit snurrig..

På jobbet va det sådär.. ganska lugnt.. Fick hjälpa en arbetskollega idag.. hans brorson skulle sättas i jobb.. Han hjälpte mig med lite ordrar.. Han va grym.. Lärde sig fort.. Billy hette han.. Jätte go liten kille..

Malin fanns där som räddaren i nöden igen.. som vanligt.. Jag säger ju det hela tiden.. jisses vilket kaos det skulle va på lagret utan henne.. första gången jag hörde henne svära idag..ler.. jag blev paff..hihi.. Kan det komma sånna ord från Malin.. det trodde inte jag..

Sen när jag skulle hem så hamnade jag i en jäkla bilkö.. på den vägen??? Det va helt tjockt med bilar.. polis bil dånade förbi.. En bil hade kört in i räcket och voltat.. otäckt.. hoppas föraren klarade sig.. sånt e aldrig kul..
När jag kommer hem e jag lagomt stressad.. glömmer å handla mat som jag skulle göra på vägen.. får my å somnar.. Jonas har somnat i soffan bredvid Gabbi.. stressar på mig träningskläderna å åker iväg.. å känner att det e något som inte stämmer.. kommer in på vägen där gymmet ligger.. Men faaaan det e ju inte tisdag idag.. det e måndag.. bara å stressa ner.. åka till affären å handla..
kommer hem.. tar det lugnt.. Nattar Gabbi å My.. å nu ligger jag å baby i sängen med en varsin lap... e det kärlek eller vad;) mmmmm...

Nu ska jag sova.. ska upp 0500 imorgon bitti.. så jag måste passa på att sova lite..

Gonatt alla underbaringar..



Citat: Sapere aude!






PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar