Välkommen!

Välkommen!

tisdag 16 februari 2010

senare på tisdags kvällen då..

å jag kommer från träningen.. jag e helt slut men jag älskar verkligen å träna..Jag har redan tappat fem kilo.. känns på kläderna.. men ska ner mer, si sådär en 10-15 kg till.. ska försöka komma i form till sommaren.. Ska fusk sola lite.. älskar att va brun.. Jag gillar inte att va en blekfis:) Man ser mkt fräschare ut när man e lite brun.. hellre brunt fett än vitt;) hahaha..

Fatta att jag hade 29 i midjan på jeansen när jag träffade Jonas.. OMG Ska dit igen.. Men med dom här drömmarna jag haft sista tre nätterna funderar jag på om det e dax än.. ler... Vi ska tyligen få en liten kille som heter Eliot.. ????.. ja, det va mer än va jag vet.. ler.hehe.. tur d bara e en dröm än så länge;)

Jag vet att jag har lite brister.. men hallå.. Jag har fått två barn..till skillnad från andra..Jag e glad att jag ser ut som jag gör å sen om andra tycker annat skiter jag i.. Mår jag bra så e det toppen.. Allt på mig är äkta.. å det e jag glad för.. Kanske något litet man skulle ändra på men det fixar jag med träningen.. Stora syster va på mig i lördags.. Ta det lugnt.. låt kroppen vila oxå.. japp, ska lyssna på systra mi..Hon vet... Hon e fan grym på träning å sånt.. Har fått många tips av henne..Väldigt bra tips..

Imorgon kommer min underbara Mickis.. Då ska vi ta å fika å kanske passa på att hitta på nå inne i stan.. Hitta nå mysigt ställe å ta en öl eller två..ler.. Har saknat min lilla älva..:) Ska möta henne på centralen imorgon kväll.

Ska fixa sängkläder å sånt oxå.Så allt e klart... Imorgon bitti har vi tvättstugan. 07-15. Då ska det tvättas.. Ska städa lite imorgon oxå.. Rensa Gabbis garderob, så hon bara har kläder som hon använder. Den ungen kan använda mkt kläder..ler.. Riktig donna..ler. Hon använder ett plagg en gång sen åker det i tvätten.. Det ska lukta fräscht å va rent å så:) Hon e underbar.. Älskar henne! Jag e väldigt tacksam för att jag fått sånna vackra,duktiga, snälla barn. Brås på sin mor..hehe..

Satt å ritade en liten teckning snarare två på jobbet idag..ler.. hade lite tråkigt.. det va ganska lugnt.. Så jag gjorde ett självporträtt;) hahaha.. Vi e ju tokiga trollfamiljen hemma.. så här e jag..


Detta va då lunchen idag.. mmmmm va det va gott..Kycklingspett med burgur..Grekiskt..mums! mums!

14 fikat idag.. så stog det sånna här på bordet.. jag åt mandelmassan i mitten som ett barn,lite grädde å liiite bröd..Brödet e fan inte gott..fy!Å grädden sätter sig på magen..så icke..


Små knubbiga troll..ler.. föresten e det någon av er som har ett tips om vart man kan få tag på billiga hörlurar till Mp3 eller en liten zap? Jag har fått ett par med min zap, men jag har så små öron så dom sitter inte kvar...

Behöver sånna här ist som på bilden ovan..Med minsta pluppen:) Någon som har några tips?


Nu blir det mys med älsklingen.. myyyycket mys...Natti Natti pussgurkor..


Citat: Verae amicitiae sempiternae sunt!


PUSS PUSS

1 kommentar:

  1. Gällande kommentarer på "mårtens" flickors bloggar. De som skriver "dumt" kan kontakta mej för att få en hjälp med att bearbeta sina inre monster. Jag vet några bra "hjärnskrynklare" de kan få adress till. Katja du kan vidarebefodra dem till mej. Hästuppfödare Holmström -You know who

    SvaraRadera