Välkommen!

Välkommen!

onsdag 3 februari 2010

Äntligen..

e mannen hemma igen.. Va å hämta honom på Danderyd.. Skönt att se att han e ok.. Nu är hela familjen samlad igen..
Snart blir man ett år äldre igen.. faaaan... nu får det vara bra..Nu blir jag bara yngre,klokare å snyggare varje år...I'm a MILF;) mohahahaha! eller..MUWF! ;)







Jag va å köpte mig ett par nya stövlar idag.. NICE! Första paret på ca så där 1½ år.. man hade ju svällt lite pga graviditeten.så jag har inte kunnat ha mina gamla. men nu så..ler.. Det blev ett par PW. Riktigt sköna e dom.. Sen inhandlade jag lite nya underkläder.. tänkte det va på tiden..Lite kul med något nytt under..ler.. Tycker väl inte bara jag utan herrn oxå;)Lite annat än spets.

Passade oxå på att fylla på våran jätte fruktskål med fruk oxå.. Så nu känner vi oss mycket nyttigare..
Nu ska vi försöka oss på att laga nyttig å god mat.. Sen myyys framför tv:n...
Vi ses imorgon igen mina underbara...
Citat: Sumus guod sumus!
Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar