Välkommen!

Välkommen!

söndag 14 februari 2010

Önskar alla en..

Riktigt trevlig å underbar Alla hjärtans dag!



Hoppas alla får en bra dag idag.. Å att det frodas kärlek i alla hörn å vrår..ler.. Det kommer det göra här...

Började med en stor underbar frukost för hela familjen.. en liten pressent å massa kärlek..Fick en zap mp3. Grymt å ha när man e ute å springer å tränar eller när jag kickar lite övningar som mästaren Zang har lärt mig..som jag körde förr på Ultimate street fightingen.. Grymma pass..skit bra träning för hela kroppen.Det är bara att börja igen..
jag å min äldsta dotter hade lite tråkigt i bilen när vi va påväg till svärisarna..Jonas va tvungen att handla lite påvägen dit. Då passade jag å gabbi på att roa oss lite..ler. hehe











Middag hos jonas mamma å pappa. Fick lite pressenter där.. å jag fick en som jag å jonas velat köpt länge en komatta, av owe å sanna men även tepåse som ser ut som en jordgubbe,en förvarings pall(röd)och min parfym som jag bara älskar Armani code, en bukett rosor å en underbar bok av Nicke,eja,saga; av mats,lee å milo fick jag två böcker, mormor una å erik en schal,av moster ulrika med familj fick jag chokladhjärtan.Man har varit snäll..ler


Citat: Vincit Omnia!

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar