Välkommen!

Välkommen!

tisdag 16 februari 2010

oh yes...

träning idag.. Spinning.. ska bli så skönt.. Jag undrar just vad dagen har att erbjuda..
Lite nyfiken..

Fick ett litet mejl av en person nästan alldeles nyss.. Det som sägs i det e ju bara så kul.. kan inte sluta lé. Nästan lite synd om vissa personer.

Jag älskar människor som är ärliga, är sig själva, får mig att skratta av lycka å välbehag, älskar livet och är snälla helt igenom, människor som älskar mig som jag är. Älskar att leva i nuet.

Tycker synd om människor som vill att andra ska tro dom e perfekta när dom i själva verket e så omogna små och betydelselösa för de flesta människor. Dom som tror dom e stjärnor men inte kommit längre än sitt ego.. Tycker synd om dom som inte kan gå vidare å leva i nuet. Vad finns det för mening med att leva i dåtid.. Synd om den respektiven som måste leva med en person som ser bitterhet i det mesta som har med andra människor att göra. Men lägger på ett falskt leende när dom egentligen lider.. Man blir något som man tror att andra människor vill att man ska vara.

Tycker synd om människor som bara ser det yttre på människor. Det vissa säger eller skriver blir en tom å falsk fasad som många ser igenom. Ser sig som vis men e så totalt genomskinlig å tråkig att det e synd om dom.. Man utger sig för att vara någon man inte är.

Det ända jag kan tycka e att vi har alla olika problem. Vissa har större än andra. Alla e vi olika å alla gillar å ogillar vi olika saker. För tur e väl det, en jäkla tur. För om alla va lika då hade jag inte varit där och den jag e i dag.

Då hade jag varit en bitter, sångfågel som förlorat sin vackra fjäderdräkt,med korpögon sittandes i ett bladlöst träd med enbart ett stort grönt moln av avund över mig;) Jag kan tycka att vissa e som en tom melon.. Mkt på utsidan men tomt inuti.. kanske någon hård besk kärna som ligger på botten:) Undrar vad som skulle hända om man tog bort skalet å allt som e dit satt..Ingen vacker syn inte..

Nä tacka vet jag kärlek.. i massor.. till nästan alla förutom några bittra svartsjuka "några".
Vissa skulle behöva sätta båda fötterna på jorden å inte sväva omkring. Gräva en grop åt andra,faller ofta själv dit.. eller hur man skriver;)


Skriver mer senare ikväll..

Citat på svenska: Avundsjuka föder dumhet!;)

Puss puss

1 kommentar:

  1. Hej! Välkommen till min blogg! Kul med en ny läsare. :) Och tack för kommentaren! Ha en fortsatt trevlig tisdagkväll.

    SvaraRadera