Välkommen!

Välkommen!

måndag 1 februari 2010

Jisses..

kikar på pdh.. ja.. va säger man.. vilken parodi.. Finns ju folk som passar in grymt mkt där.. inte bara dom som e med i programet utan andra utanför... Dom kanske ska söka nästa år..:)

Underbart.. Nu e det klart.. den 17 feb kommer en av mina närmaste vänner hit.. stannar över natten eller två;) allt beror ju på..hehe..Visst e hon väl vacker.. Donnan..ler..

Älskar min underbara Sambo,livskamrat å bästa vän. Han betyder obeskrivligt mycket för mig.. Njuter varje dag, minut å timme jag får spendera med honom.. Man ska aldrig ta något för givet.. Man ska ta en dag i taget. Jag älskar dig av hela mitt hjärta! puss puss älskling...

Citat: Legere et non intelligere neglegere est!

PUSS PUSS

2 kommentarer:

  1. Tack för din fina blogg. Alltid trevligt att läsa den. Å tack för sällskapet igår kväll.Det är alltid roligt att fördriva tiden med någon man gillar och som har liknande erfarenheter. Det måste vi göra om.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tack själv gumman. Tur jag hade dig här igår.Tjejerna höll på driva mig till vansinne..ler.. ja,det tycker jag verkligen vi ska göra igen.Nästa gång ska jag ha fika bröd hemma när du kommer..hehe.. Men det gick ju bra medbara te å kaffe oxå.Nu ska vi till Täby. Hör av dig om du inte har någon lunch idag. Kan vi passa på å luncha i täby kanske.

    Puss å kram på dig vännen, Katja

    SvaraRadera