Välkommen!

Välkommen!

tisdag 2 februari 2010

Tomt...

i sängen i natt... Idag ska jag åka in till stan med My..Får se om jag kan plocka upp j på vägen... Ska planera shopping hela dagen idag.. ialllfall ögon shopping.. Ska en sväng till IKEA, Täby C,gamla stan.. Kolla lite på lite saker.. Får se hur det blir.. Skojsigt!! Kanske tar en lite längre tripp idag.. Vi får se vad jag orkar..

Ska kolla lite på möbler till hallen.. Vi måste fixa den snart å den förbannade trappan.. Måste till färgaffären å kolla träfärg..ler.. Får se om det blir så mkt mer blogga idag.. Det har hänt ganska mycket här på två dagar.. Inte mkt bloggande, mest tagit upp kontakter på FB som jag inte pratat med på vet inte hur länge.. Satt igår å fick lite tips å råd av några... Tror jag satt i telen i flera timmar igår..ler.. Skönt att prata av sig..

Nä nu ska jag ta å fixa till oss för nu ska vi dra iväg..

Puss puss så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar