Välkommen!

Välkommen!

onsdag 24 februari 2010

Onsdagen..

bjuder på strålande sol å värme...
Jag lämnade Gabbi på skolan idag. Tänkte att jag skulle ta en pw direkt efter.. När telen ringer.. Faaaan, jag har glömt att lämna bilnyckeln till Jonas. Som tur är har vi en reserv hemma.. Inte lika bra men en nyckel.Men jag gick 4 km iallfall.. skönt.. Det blir nog en till prommis tror jag..
My vilar.. eller inte nu längre:) Ska fixa lite lätt lunch till mig å henne. Hämta Gabbi vid ett sen får vi se vad det blir...

Vill bara göra en liten notis!
Jonas, du är det bästa som hänt mig! Jag tackar de övre att vi fann varann. Det vi har är svårt att hitta. Å att vi gjorde det på det sättt som vi gjorde anser jag är ett mirakel..ler Älskar dig av hela mitt hjärta!!!

Citat på svenska:Kärlek övervinner allt!

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar