Välkommen!

Välkommen!

fredag 19 februari 2010

Tröttis....

E jag.. Så jag funderar starkt på om jag ska ta lapen å lägga mig i sängen å kolla på någon film..



Sitter oxå å funderar hur jag ska göra låten som nästan e klar.. har melodi,text å massa frågetecken..ler..Jag får ta det me Jonas sen när han kommer hem.. Min dotter som e sju har ju oxå gjort en låt.. Vi hjälpte henne lite men ska nog lägga upp den här.. Den e jätte söt..ler.. Det ska börjas i tid.. Hon har Piano, blockflöjt å ska få en gitarr.. Å sjunga kan hon.. Men med lite mer övning så kan hon bli en superstar:)hihihi...
Nä, nu sitter jag här å håller upp ögonlocken med tandpetare.. Måste gå å lägga mig.. Go natt världen.. Go natt älskling...Sweet dreams!
Vill bara tala om att Jonas,du e det bästa som hänt mig!


Citat: Ad extremum!


PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar