Välkommen!

Välkommen!

lördag 6 februari 2010

gråten i halsen..

varje gång jag ser detta.. är inte detta äkta lycka å glädje så säg..
sök: flash mob dance på youtube.. så vet ni vad jag menar..
Å nu ska jag va med själv.. Det e ju underbart.. See ya in the big city;) imorron..ler.. vid sergels torg.. Så håll er där så ser ni vad jag menar:)

Igår va det ganska lugnt..Det va riktigt vackert väder igår.. En efterlängtad sol... Vi mös lite framför tv:n å åt lite god mat på kvällen. Jag gjorde fläskpannkaka för första gången igår till lunch. Jonas Gjorde stek till middag.. Men satan va gott det va..
Jag skulle aldrig kunna va utan kött. Jag blir som ett rovdjur, försvarar mitt byte som om jag inte kommer få kött igen ..haha
Litet foto på lilla My.Hon ser några fåglar som hon e lite fundersam på.. ler...
Litet foto påGabbi.. klart hon oxå ska va med..









Va tvungen att lägga in ett foto på mig från träningen i torsdags.. Självmordspasset..hahaha.. ja va helt slut..Snacka att det känns direkt när man inte tränar på en vecka...sen ätit flytande i två veckor.. Då e det inte så konstigt..ler..







Men idag e jag ganska ok.. Väldigt trött bara.. Men annars e det helt ok.. Får se vad som händer ikväll.. ska fösöka smita ifrån en timme å sola lite.. Vill få lite färg...



















Utan min familj...bror,sambo,barn,svärisar ja vänner.. skulle jag inte vara den jag är idag..Utan min inre styrka som jag har,hade jag varit en väldigt ensam å vilsen själ..
Jag e tacksam för varje dag som jag har och får. Tacksam för varje liten omtänksam tanke som jag får av andra. Jag är tacksam för min kärlek och andras kärlek. Jag är tacksam för vad livet ger å livet har att erbjuda.Jag är tacksam för nästan allt som finns!
Jag är inte tacksam för alla egocentriska,uppstoppade människor som uttnyttjar andra för att själva må bra. VET HUT! Jag tycker synd om människor som inte ser sina egna brister utan ska påpeka andras. Jag tycker synd om människor som inte uppskattar det dom har. Jag tycker synd om människor som måste skapa drama för att deras liv e tråkigt! Jag tycker synd om människor när dom lider. Kan jag hjälpa så gör jag gärna det.. Men inte så det skälper mig själv... Jag kommer alltid i första hand i mitt liv.. Och ska alltid göra det...
Skänker en varm tanke till söderhamn,J. Säger inget mer.. Tänker på dig gumman!
Citat: Gutta cavat lapidem!
PUSS PUSS

1 kommentar:

  1. tack så mycket katja, du är verkligen en tröst för mig. jag hoppas att du vet att det betyder jättmycket för mig att du finns och stöttar mig. tack <3 din hemliga beundrare ;) J

    SvaraRadera