Välkommen!

Välkommen!

torsdag 18 februari 2010

Nu är..



snart den här dagen slut.. Saknar min älskling så mkt.. Hade inte han funnits så vet jag inte vad jag gjort.. Att människor kan va så förbannat elaka.. Fan dom måste verkligen njuta av att såra andra.. Gå i gång på det på nå sjukt sätt.. Begriper inte varför man måste göra illa andra för att bli stark själv.. Å på råga så händer oxå detta..

Hur i helvete kan man bränna brev som tillhör någon annan,speciellt om den personen som skrivit dom e död å det e det enda sättat att veta hur den personen va är genom breven. Bara för man e svartsjuk. Fy fan säger jag bara.. Just nu e du inte vatten värd i mina ögon din hagga!
Labila å omogna människor finns det gått om.. Synd att dom aldrig kommer lära sig heller.
Jag vet en som va skit nervös idag ja..ler..
Goa Mickis va här idag vi satt å pratade till 02 igår med en flaska Amadeus. Det va riktigt givande tycker jag. Både från hennes sida å min. Man fick liksom rensa tankarna lite.. sånna där irritations moment som legat å skavt. Skönt att höra andras åsikter.

Jäklar Va Mickis,Gabbi å My busa när jag stog i duschen.. Dom skratta sååå mkt..ler.. Det va underbart att höra..ler..


Jag har anmält mig till två lopp nu i vår oxå.. har ju lite mål.. Ska försöka få med mig Niklas få se om han kan crossa med mig lite:) Jonas vill inte..Sen blir det det berömda ruset..ler.. hehe..

Sitter just nu å kikar lite på Vampire Diaries.. Gillar ju vampyrar lite ja..ler.. Inte mycket för mig.. Kanske bloggar lite senare igen.. Kan inte lägga mig än.. Inte trött..

Citat:Ab Igne Ignem!
Puss Puss

1 kommentar:

  1. Ja, det är bland det skönaste som finns att krypa ner i en ren säng! :)

    Fan, vad jobbigt med såna där svartsjuka människor. :(

    SvaraRadera