Välkommen!

Välkommen!

måndag 22 februari 2010

What a morning..

burrrrrrrrr! fy va det va skönt friskt ute i morse.. Gick ut.. startade bilen, börjar sakta skrapa rutorna.. å börjar fundera: hmmmm! Den här kylan e verkligen bitande.. Kan det va -15 mån tro.. Sätter mig i bilen å fy va kallt det va.. Ska lägga i backen men blir lätt irriterad. Men va faaaaa...... Helvete va trög den e! Kollar då på klockan i bilen å upptäcker då att det INTE är -15 utan -23 grader.. UNDERBART MED VINTER! Vart i helvete e sommaren????!!! ler..
Längtar nu till sommaren så det e sjukt... Fixa baksidan, Fixa min exotiska trädgård, Spanien i juni, picknickar, älska med baby på en öde strand.. ja.. ni vet sånt där mysigt.. ler..
Sitter å kollar på lite kryssningar.. Undrar om det blir en 40 timmmars eller 23 timmars? hmmm... Latino, icke latino?... vi får se vad det blir.. Ska kolla upp vilka som ska med..Får se om det blir nå folk från Gävle.. kan ju hoppas iaf..ler..
Längtar att säcken åker upp så jag får börja med den träningen oxå..
Träna hemma.. När man inte kommer iväg på passen pga brist på barnvakt.. eller om Jonas inte e hemma med tjejerna. Ska fixa två mitzar oxå. så kan Jonas hjälpa mig lite med träningen..


Fan jag e så laddad för detta..


Citat: Ad Acta!
PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar