Välkommen!

Välkommen!

söndag 7 februari 2010

what a day..

it is today! Så vacker så vacker.....
FAAAAN..va jag älskar min baby....Han e det bästa av bästast.. Jag har haft tur som hittat honom på det sättet jag gjorde;) mohahaha! Inte många vet hur..ler.. Men några vet..ler stort.. Klura på det ni..
Vi va ut å gick en promenad i dag.. Det va ju så fint.. Vilken vårdag..ler..Kändes som det iallfall..

Efter promenaden hade jag spinning.. det e skönt att träna igen men man blir ju helt slut..efter bara 20 minuter.. Men idag va det outhärdigt på passet.. Jag satt där inne på cykeln å små cykla i ca 10 min innan passet för att bli lite varm... Men jäklar..

Luftkonditioneringen hade lagt av å hade varit av sedan i fredags.. vilket märktes under passet.. Ingen luft.. Många va svimmfärdiga.. men skam den som ger sig.. vi alla kämpa oss igenom ett medelpass som kändes som intensiv pga luften å värmen.. Det va så fuktigt å varmt att det blev titanic dimma på fönstren.. ;) det fattades bara den där handen...ler.. hehe.. Men nu e jag hemma. Gabbi beredd att lägga sig.. Jag ska natta My, Jonas mixar lite.. Sen måste jag ju tala om att vi ska på bio imorgon.. Avatar... ÄNTLIGEN! Som jag å jonas vilja sett den.. Jag fixade barnvakt så nu ska vi på den imorgon.. Underbart...ler..

Nu ska jag natta tjejerna sen förföra min älskling;)
Gonatt mina underbara..
Citat: Otium cum dignitate!
Puss Puss











2 kommentarer:

  1. Avatar är en helt underbar film! Skulle kunna se den om och om igen! Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Åh ni kommer inte bli besvikna. Den var helt underbar! Man lever verkligen med i filmen när man ser den.

    SvaraRadera