Välkommen!

Välkommen!

lördag 13 februari 2010

Happy birthday...

to me.......
Frukost på sängen å kolla in paketen.. oh yes! jag har varit snäll..ler..speciellt det frukosten står på:)
Jag älskar er!Jonas, Gabbi och My..Tack så mkt..
Jag fick boxsäck,handskar och en krok till säcken.. nu ska jag börja träna hemma ordentligt....
En trip till Gävle på min brorsdotters dop. Lilla super Nova ska döpas.. jag å Marlens syster Jennifer, blev stolta faddrar..
Jag sjöng i kyrkan.. Jisses.. Gick inte så bra som jag hoppats.. fan att man ska va en sån crybaby..ler.. Trodde jag hade kontroll.. kolla en gång på Nova å hennes mor sen fick man svårt å sjunga.Med gråten i halsen försöker jag att bita ihop å fortsätter sjunga.. tänkte det här e cool.. gör misstaget igen.. Kollar på Nova sen på hennes mor.. sen va det kört igen.. att jag inte lät bli.. det blev några falska toner.. vilket jag inte e nöjd med för fem öre men det e inte lätt att sjunga när man e så nära att brista ut i gråt.. någonting måste brista å det blev rösten.. Men jag sjöng en gång till för Nova å då gick det betydligt bättre.. Jonas ägde..han e så bäst min älskling..
Citat: Sub libra!
Puss puss

1 kommentar:

  1. Tack för att du sjöng och att Jonas spelade! Helt underbart! Ja jag vet att jag inte skulle titta på dig, men jag kunde inte hålla mig! haha. Pussokraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera