Välkommen!

Välkommen!

fredag 12 februari 2010

Underbara..uppblåsta..

idioter finns det gott om i vårat avlånga land.. Blir så trött på när vuxna människor ska beté sig som barnungar.. Jäkla sandlådenivå... Det värsta är att vissa av dom e föräldrar.. Det e ju fan skandal.... Dom håller på å blandar bla in sina barn i skiten.. Fan att folk inte kan vara normala..
Skickar en speciell tanke till J i söderhamn...Du e speciell å bäst på att vara du!
Snart fyller man år oxå.. snarare imorgon.. underbart man blir bara bättre å bättre på det mesta;)
På söndag e det oxå alla hjärtans dag..

Då kommer familjen Mårtensson vara samlade å äta gott å fira både mig å Mats som fyllt år.. Stora syster Carina fyller år på söndag oxå.. Det e mkt som händer.. Imorgon e det oxå dop för super Nova.. Då blir det lite sjunga å Jonas kompa. Kommer bli skit bra.. Tror jag.. förutom att jag har scenskräck.. vi får lösa det.. Vi ställer en stoooooor blomma framför just mig.. så går det nog..hehehe..
Vi har lite myskväll här hemma. Minsta fick tag på mammas å pappas favvo kakor.. hmmm.. Mamma slarvade.. ställde dom för nära.. å då ser man ut så här sen..ler. hihi.. Det va bara att tvätta..
Nu ska vi fortsätta roa oss lite här... Vi har två barn som e såå musikaliska.. Minsta är 9 månader.. så fort det blir musik på tv:n så börjar hon dansa..lik mor sin;) hihi.. Äldsta spelar på sitt piano, hon sitter å plinkar å har väldigt bra gehör.. sen gör hon eget..ler.. Båda plinkar på gitarrena som sitter uppe på väggen å sjunger med om det blir en bra låt på tv..ler..
Två superstars!!
Nu ska jag återgå..sen lägga tjejerna.. Å vänta på att älsklingen kommer hem.. så jag får tokpussa pån..ler.. TOK MYCKET!!!
Å ha en trevlig kväll nu å puss på er..

Citat: Cave canem!
PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar