Välkommen!

Välkommen!

tisdag 9 februari 2010

Gomorgon!

Nu e man på jobbet.. ska äta lite frukost.. Vi har det kanon här...Man slipper stressa i sig den där mackan sen få kramp i magen.. Eller tvinga i sig frukosten pga att man nyss vaknat.Å inte alls e sugen att stoppa i sig massa.. hmm... nae.. nu ska jag fixa lite..


Lite senare på dagen...

Hej.. nu e jag här igen.. lunchen va sådär.. fläsk,löksås å potatis.. smaklöst.. men men.. så går det när man inte tar matlåda med sig... Bästa maten kommer hemifrån.. har haft lite att göra här men det funkar.. Spolade 300 meter fiber själv.. å det gick.. tanka sig.. ler... chefen har sin goshund här idag.. Men visst e han söööt.. Lilla Felix.. liten å liten.. normal.

Eftermiddagsfikad.. fick vi en trevlig överaskning.. Två av mina goa kollegor bara älskar semlor..så två fikat fick vi en stooor varsin.. Men jag gillar inte det så mkt men jag åt halva och mandelmassan.. Den e ju bara godast på hela..ler.. Kvällen...

Har haft spinning.. Tejejerna sover.. Nu blir det mys i sängen med sista avsnittet av heroes för den här säsongen. De e ju en sån bra serie..Både jag å Jonas kollar på dom febrilt..ler..hihi..


Natti natti så syns vi i morgon..


Citat: Per diem!

Puss puss










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar