Välkommen!

Välkommen!

fredag 26 februari 2010

Äntligen fredag..

lämnat Gabbi på skolan, Hon har disko idag så vi fick piffa upp henne lite.. hon ville ha lite smink. Hon e fin som hon är men när det disko får man faktiskt sminka sig lite.. Gjorde en liten fuling;) jag tog lite lite ljusrosa ögonskugga.. Så det nästan inte syntes.. Bara grejen att jag strök borsten, tycker hon e kul. Sen liiiite rouch på kinderna.. Syntes inte heller. Det va bara det att jag skulle borsta med stooora borsten.. Så hon fick lite specialbehandling när hon har disko..ler..Det som syntes lite va maskaran. Hon har så långa mörka ögonfransar så det behövs inte men det va jätte lite.. längst ut på fransarna. fixa hennes hår. satte i örhängen och fixade jätte fina kläder..

Men som ni ser.. Hon e vacker som hon är min lilla ängel.

Jag har gjort hjortstek,potatisgratäng å sallad...väldigt gott blev det..
Jag vill att det ska bli sommar nu...Saknar spanien jätte mycket.. Men i juni bär det iväg..Underbart! Det känns att våren är på väg.. helt underbart att höra alla fåglarna kvittra.. Dom va hit å fixa glaset i köket idag. Det börjar bli klart. Skönt...




Mys med familjen nu..

Ha en underbar kväll nu!


Man är den man är..

Citat: Ad astra per aspera!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar