Välkommen!

Välkommen!

lördag 20 februari 2010

Lång..

kväll.. många filmer.. många minuter i soffan framför tv:n.. Ska ringa Jonas mamma imorgon.. Hon kanske kan passa tjejerna medans jag tränar lite.. saknar verkligen träningen.. Det e faktiskt rätt skönt att göra det.. jag har ju ett stort mål..Jag har ju anmält mig till två lopp i vår.. Så jag måste börja löpträna nu.. Ett lopp i terräng.. Jag kanske har fått med mig jonas äldsta bror på det.. får se hur det går.. han e ju löparkungen;) å jag säckpotatisen.. ler..hahaha.. så jag har lite att stå i..ler..Måste börja tänka mer på vad jag stoppar i mig.. men det e svårt när det finns så mkt gott att äta..ler..

Pratade med älsklingen idag.. skönt att höra hans röst.. Imorgon kommer han hem.. Dom har det bra så jag e glad för hans skull. Måste då säga att jag e jäkligt avis på dom.. men min helg kommer nästa månad.. ler.. Jag e jäkligt sugen på att ta en tallin kryssning ist för birka.. Det bara för att jag hittat att det finns en "carneval" båt.. Man får dansa salsa!!!!!! Helt underbart ju.. Men jag måste ju prata med tjejerna som ska med först.. Men jag vet en som garanterat hänger på å det e Lee.. Hon dansar ju salsa nu.. Det sitter i ryggmärgen.. Får mjuka upp höfterna lite mer.. man blir lite stel i dom när man fått barn..ler.. men röra på dom kan jag allt..ler.. å det e inte så lite heller..

Har jag talat om att jag gillar Betty boop.. Då säger jag det nu..Älskar Betty boop..ler..

Nu ska jag återgå till filmen å sen gå å lägga mig..

Ha en underbar fortsatt lördagkväll..å gonatt..

Citat: Docendo Discimus!

Puss Puss

1 kommentar:

  1. JAA!!! vi måste åka på salsa kryssning! Fan va kul det skulle vara. Man måste ju utöva det man fått lära sig på lektionerna, haha! Med lite goda drinkar i kroppen och vi är kungar på dansgolvet!

    SvaraRadera