Välkommen!

Välkommen!

söndag 21 februari 2010

Det blev inte...

som jag tänkt mig igår.. Så vi gick på Naturhistoriska riksmuseumet idag ist. Men va kul det va å gå med båda tjejerna. Seriöst alltså... Gabbi va det full fart på.. Speciellt å visa lillsyrran va allt va..ler.. Så nu e vi helt slutkörda alla tre.. Först va vi Mcdonken å åt lite.. Så alla va mätta.. Lillpyret fick smaka lite pommes.Naturligtvis så fick hon en flaska välling först. Pommes fick honför å hålla sig lugn där inne..ler.. sen åkte vi vidare till museumet.

Vet inte vad det är men jag måste kolla upp lite saker..Något känns inte bra med mig.. hmmmm..Har mina funderingar på vad dét kan vara.. men ja.. det återstår att se..

Snart kommer Jonas hem.. Jäklar va han ska få pussa å kramar av tre tjejer då.. Han har varit väldigt saknad här hemma. Å jag ska ge honom lite extra mycket kärlek när dom lagt sig;) hehe..

SSSSov gott så länge så syns vi imorron..

Citat på svenska: Sköt dig själv skit i andra!

Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar