Välkommen!

Välkommen!

fredag 26 mars 2010

Sista för ikväll..

Ligger i sängen å läser en bra bok.. Kolla in killen på framsidan..MUMS! hehe;)

Kan varmt rekomendera den här boken faktiskt.. Om man tycker att Andreas e stel snygging med ett hjärta av is.. Då kan jag nog säga att det där hjärtat smälte ganska snabbt när man läser boken.. Inspirations källa till max.. Den här mannen har fått mig i andra banor när det gäller vissa tankesätt... U GO BOY! Det ända jag kan säga.. Lev ut din dröm!
En stor blöt en till dig Andreas Carlsson för den här boken..Väntar på iver efter nästa:)

Jag har till å med fått min älskade att läsa en bok.. Hör på den..ler.. Även han läser den här boken.. Vi turas om att läsa den..Men nu e det jag som satt klorna i den ordentligt:)

Nä nu ska jag läsa vidare å säger gonatt alla mina läsare, ovänner, vänner ja u name it..

MUAH!!!!(slängkyss i din riktning, Ja du där;)...)
Citat: Lev som du aldrig levat förr, Älska som du aldrig älskat förr, Njut som om det vore den sista gången. Man vet aldrig om den kommer igen!

Natti Natti..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar