Välkommen!

Välkommen!

måndag 15 mars 2010

Underbara..

Måndag.. Solen lyser himlen är blå..Jag har jobbat idag.. Inte så mkt att göra om man säger så men då får man ha lite fantasi å gå igenom sånt man retar sig på som kan vara bättre..
Lite ovant med håret än.. speciellt att fläta det när man ska lägga sig.. Tacka vet jag sitt eget.. När man kan sova utan å fläta å se ut som sju svåra år när man vaknat med ett hår, ursäkta K-ruffs som heter duga.. Det tar ca en timme å borsta ur det..ler..Bars för att bli lite fin.. Det kallar jag hår..hahaha

Imorgon är det spinning.. sen ska jag till svärmor sanna å fixa lite mer slingor.. typ 20 till.. sen ska hon klippa till det lite.. sen e jag fit for fight..hehe..

På lördag ska jag sanna Cicci och Marie åka med birka.. ska bli helt underbart.. spa:s lite.. å prata lite skit.. Sen ska ju min underbara gamla kollegor och min bästa vän från Gävle,Peter. Åka med på båten.. Fast dom åker i annat sällskap.. vi ska möta upp dom på båten, hoppas jag.. Dansa lite..(as mycket) å bara vara en puma för en dag/kväll..

En vecka senare så ska jag å jonas på spa...Hur underbart som helst.. spa:a lite,äta lunch,ta någon behanling...sen på kvällen så ska vi till fondueboden,äta å dricka lite vin å någon öl..Bokat bord där..gott gott gott! ler

Jag lovar att jag ska lägga in lite bilder oxå...
På mig, mässan och på det som komma skall.. Skulle ha gjort det idag men det har varit så mycket nu.. Det kommer jag lovar.. Senast onsdag:) Men det kommer några enstaka på mig nu men men.. Jag är liite trött...
Jag uppskattar människor som är ärliga, ödmjuka, raka, vågar stå för den dom är, gör sin grej och är snälla. Sen att det kommer en å annan kråka ibland när dom pratar e som det är.. Jag tar inte åt mig så mkt av sånt.. Pga att det tar för mycket energi.. Och jag anser människor som e energi slukare inte passar in i mitt liv.. Min magkänsla säger mig att även fast man leker B H så är man det inte alltid:) Jag gillar dig!

Nä nu ska jag lägga mig..upp tidigt imorgon..

Citat: Följer man hjärtat och går på magkänsla så hamnar man på rätt väg!

PUSS PUSS

1 kommentar:

  1. Ja, det är lite pyssel med löshår men fint är det ;)

    Ska ni till fondueboden på lördag nästa helg?Vi med!!! Vi är ca 8 pers som ska äta där klockan 20. Ska bli så jävla gott!

    Hoppas ni får det grymt på kryssningen i helgen! Dansa massor åt mig. Pusspuss

    SvaraRadera