Välkommen!

Välkommen!

söndag 28 mars 2010

Lite bilder från igår å idag...

Jag å baby utanför centralbadet:) Muah!
Baby med en Latte i handen.. kanelsmak.. mums! själv tog jag en latte med amaretto smak.. Jisses! FAN va god den va.. flera sånna blir det:)

Fondueboden.. underbart om man älskar det..Och det gör vi.. men som sagt.. man måste boka bord lååångt i förväg.. Brukar vara fullbokat

Det blev en Razer i väntan på att vårat bord skulle bli klart.. Fick visa servetrisen hur man gjorde den.. Va lite kul..Bacardi razz, sprite, lime essens och en lime skiva. Blev en citronskiva men det gör inget.. Gott ändå..
Det va ju så att vi fick ju sällskap bordet bredvid:) Av det här härliga gänget..PUSS på er!
Är dom inte fina.. kanske inte det vi räknat med en romantisk middag för två.. men det gick jätte bra ändå:)
Jonas underbara lillebror å hans dam med vänner..
Tvättat bilen idag:) Gjorde det efter spinningen idag..
Men jäklar jag kunde ha tagit över passet idag.. Satan i gatan va jag cykla..hehehe..Tror jag satt ner två gånger under hela passet.. Det va en inhoppare som va leadbiker.Hon som skulle haft passet va borta.
Våran lilla My är sjuk.. :( inte kul.. Gabbi hade trotts dag idag.. Så idag e man mentalt urpumpad på positiv energi.. Shit va less man kan bli på sin roll som mamma.. Svårt att förstå men ibland blir man det å har rätt att bli det.. Men det e bara upp i sadeln igen:) Imorgon en ny dag, nya tag.. Tur att jag har älsklingen som stöd.

Nu ska jag sitta å njuta lite av tystnaden sen kolla lite på tv.. GLÖM INTE ATT STÄLLA FRAM KLOCKORNA EN TIMME:)

Massa kärlek till er och hoppas eran helg varit bra..
Citat: Blicka inte bakåt, blicka framåt!
PUSS PUSS

1 kommentar:

  1. Kan trösta med att småbarnstiden går fort förbi och sedan längtar man dit ibland ... krama. gosa osv ! *ler*
    :)

    SvaraRadera