Välkommen!

Välkommen!

tisdag 30 mars 2010

Host host...

Är det så att jag börjar känna av halsen...Nej då.. bara inbillning. Jag ska spinna ikväll så jag har inte tid å lust att bli sjuk.. Men det skulle inte vara helt omöjligt.. För så dålig som My är och så mycket nysningar som jag å Jonas har fått på oss nu så skulle det inte vara så konstigt.
Sitter på jobbet.. Förhoppningsvis så kommer det lite listor snart så jag kan köra igång.. Men till dess så får jag kolla så hyllorna ser ok ut och ta hand om kunderna som kommer in.. I LOVE IT!

Måste bara säga att:
Jag e tacksam för mitt jobb, mina arbetskamrater, min bror å hans familj,min älskling, mina barn.
Jag är tacksam för våren, värmen, kärleken som finns omkring mig.
Jag är tacksam för allt som finns runt omkring mig.

Jag har beslutat att återuppta mötena Känner att jag måste få ur mig lite. Det va ett tag sedan nu. Så jag är i behov av det. Vet inte vart bara. Troligtvis så måste jag åka in till stan. Finns nog inget ACOA, AL-ANON eller ****. Ska kolla upp det nu.

Så tills vidare.. Ha en underbar dag med massa kärlek till er alla.

PUSS PUSS

3 kommentarer:

  1. Kul med folk som sprider glädje via sin egen!
    :)

    SvaraRadera
  2. http://www.al-anon.se/alalist.asp

    SvaraRadera
  3. Tack Tigris å tack Anonym:)

    Å precis va jag sökte.. Jag hittade den sidan förut men kom inte ihåg vad jag sökte på. Två möten bokade:) eller bokade.. Som jag ska gå på. Kolla vad det är först.. Alltid lite skrämmande första gången man ska gå på sånt möte men jag har gjort det förr å dom bits ju inte dom som är på dom:) hehe..

    Stor puss till er båda..Å tack igen.:)

    SvaraRadera