Välkommen!

Välkommen!

fredag 26 mars 2010

Go morron världen!

Back on track...

PW nu på fm sen blir det lite förberedning för imorron.. Då har jag och Jonas våran dag..ler..

Underbart... Vi ska spa:a på dagen å em sen blir det middag.. Kanske en sväng till Fridays för det va där vi åt första gången tillsammans.. Kanske därför Fridays ligger mig nära till hjärtat..

Hade spinning igår.. Jisses.. Jag höll på att kräkas som vanligt.. ler.. Vill man va fin får man bita ihop;) Underbart att höra att man gått ner i vikt av människor som inte ser en varje dag..ler. Tack Jossan...Och Nicke..

För är det något som är svårt är att se förändring på sig själv.. man får inte direkt någon feedback genom att titta på sig själv i spegeln.. ler.. Sen älsklingen säger ju hur vacker jag är.. Jag vet! hehe..;) Men det är underbart.. Men som jag sagt förut.. kärleken till sig själv ska vara större än kärleken från andra.. Älskar man inte sig själv kan man inte älska andra..
Jag älskar dom flesta människorna vissa mer än andra..
Citat: Man kan aldrig få för mycket av kärlek!
PUSS PUSS
ses senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar