Välkommen!

Välkommen!

fredag 5 mars 2010

Äntligen fredag...

Får se vad dagen har att erbjuda.. Pw har jag hunit med nu på morgonen... Det va så skönt ute så jag va förbi favvan å köpte varsin pucko till mig å tjejerna. Ett wienerbröd till Gabbi. Vi tänkte ta en liten fika i skogen.. mysigt väder å solen värmer mkt.. Perfekt väder för en picknick:)

Nu har dom äntligen kommit till sverige.. Som jag har väntat!!! The blue man group!!!!

Jag Jonas och Gabbi ska gå på dom.. Eftersom jag älskar trummor av alla dess slag så e denna min favoritgrupp av dom alla... Det finns ju andra show grupper men den här e klart bäst. Det finns så många show grupper som gör musik av det dom kan hitta.. Det kallar jag konstnärer i musiken. Det är musiker tycker jag..
Stomp ovan och Step dogs nedan..grymma.. Om ni söker dom på youtube så vet ni vad jag pratar om..
Yamato drummers har vi oxå.
Den som säger att man måste kunna spela minst två instrument för att få kalla sig musiker vet inte va dom pratar om.. Dom kanske borde ändra intresse/yrke.. Jag anser att rösten e ett instrument.. men även kroppen.. Sen är det viljan..Utan den så kommer man ingenstanns.
Sen är det tur att vi har olika synpunkter på vad en musiker är och inte är..
Sen finns det ju oxå andra som tror sig vara skit bra bara för att dom gjort sin egen text å musik...Där deras ego styr det mesta.. Bara för man klär sig på ett visst sätt eller köper vissa saker för att försöka passa in i en grupp så gör inte det någon till en bättre människa.. man måste ransaka sig själv å va lite mer ödmjuk.. Att trycka ner andra människor för att själv må bra..Det är bara för mycket.. Att uttala sig om vissa saker som man inte vet något om, e så barnsligt, sen att skriva att man inte vet anledningen varför vissa gör som dom gör..Men varför skriver man om sånt.. Låt bli å skriv om sånt du inte vet något om!!
Nä nu ska jg gå ut med mina tjejer..
Puss Puss så ses vi sen..





3 kommentarer:

  1. Ja.. Det är ju JÄTTEBRA att mata sina ungar med wienerbröd. Vilken bra mamma du är!!

    SvaraRadera
  2. Va, bra att du är anonym;) Det märks att du inte har nå barn eller så har du fel uppfattning vad gäller att läsa:) Jag tar inte åt mig så mkt av det du skriver efter som jag e en kanon bra mamma:) Skriv ditt riktiga namn ist. När du va barn åt du bara frukt sallad å absolut inget godis, bullar drack saft.. fick inte gå på kalas;) Jag vet att ett wienerbröd skadar inte.. så lilla vännen.. oroa dig inte..jag föder inte min äldsta på wienerbröd..puss puss på dig

    SvaraRadera
  3. OMG....Vilken omogen människa. Bry dig inte om vad den där"anonyma" skriver. Jag vet att du är en jätte duktig mamma. Han/hon verkar inte veta mycket om barn. Verkar inte vara speciellt smart heller. Fortsätt vara du. Det verkar ju reta vissa;)
    Puss och Kramiz Maria

    SvaraRadera